Województwo Małopolskie Województwo Małopolskie Unia Europejska Unia Europejska

Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na drogach Województwa Małopolskiego (RFRD)

Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na drogach Województwa Małopolskiego (RFRD)

Planowana wartość zadania: 49.002.866 PLN

Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w kwocie: 15.000.000 PLN (Umowa nr 15/2023 z 23 kwietnia 2024 roku)

Planowany termin rozpoczęcia zadania: styczeń 2024 r.
Planowany termin zakończenia zadania: grudzień 2025 r.

Zakres rzeczowy obejmuje realizację następujących zadań:

1. Budowa chodnika wraz z zatokami autobusowymi w Lgocie w ciągu DW 791

  • odcinek: początek odc. 190 km 0+380,27, koniec odc.190 km 0+718,20
  • długość odcinka – 337,93 m
  • szerokość chodnika – 2 m
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 2 szt.
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 2 szt.

2. Przebudowa DW nr 768, polegająca na budowie chodnika, kanalizacji deszczowej i zatok autobusowych w m. Koszyce

  • odcinek: początek odc. 020 km 1+130,27, koniec odc. 020 km 1+581
  • długość odcinka – 450,13 m
  • szerokość chodnika– 2 m
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 2 szt.

3. Przebudowa DW 780 polegająca na budowie chodnika, elementów odwodnienia, infrastruktury technicznej oraz przebudowie zjazdów w m. Poręba Żegoty i Alwernia – etap III

  • odcinek: początek odc. 120 km 1+194, koniec odc. 120 km 1+469,60
  • długość odcinka – 275,60 m
  • szerokość chodnika – 2 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa 

4.Przebudowa DW 953 w zakresie budowy chodnika, zatok autobusowych, przebudowy jezdni i pobocza, budowy i przebudowy, remontu kanalizacji deszczowej w m. Przytkowice

  • odcinek:
    a) początek odc. 030 km 3+839, koniec odc. 030 km 3+997,
    b) początek odc. 030 km 4+500, koniec odc. 030 km 4+658
  • łączna długość odcinków – 316 m
  • szerokość chodnika – 2 m dla 221 m drogi (km 3+839 – 3+902, 4+500 – 4+658); 2,7 m dla 95  m drogi ( km 3+902 – 3+997)
  • szerokość peronu przystankowego – 1,5 m i 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 1 szt.
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 2 szt.

5. Przebudowa DW nr 967, polegająca na budowie chodnika wraz z niezbędną infrastrukturą w m. Dobczyce ul. Zarabie

  • odcinek: początek odc. 080 km 1+091,71, koniec  odc. 080 km 1+773,81
  • długość odcinka – 682,1 m
  • szerokość chodnika – 2 m
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 1 szt.
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 1 szt.

6. Rozbudowa DW nr 780 polegająca na budowie zatok autobusowych oraz chodnika w rejonie skrzyżowania z DP nr 218K w m. Przeginia Duchowna, Brodła (Gmina Alwernia)

  • odcinek: początek odc. 080 km 1+326,80, koniec  odc. 090 km 0+116,40
  • długość odcinka – 212,50 m
  • szerokość chodnika – 2 m
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 2 szt.
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 2 szt.

7. Budowa chodnika w ciągu DW 977 w m. Zabłędza – etap I

  • odcinek: początek odc. 030 km 5+289, koniec  odc. 040 km 0+010
  • długość odcinka – 250 m
  • szerokość chodnika – 2 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa

8. Przebudowa DW nr 967 w m. Książnice polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż jezdni drogi wojewódzkiej

  • odcinek: początek odc. 140 km 3+621, koniec  odc. 140 km 3+900,81
  • długość odcinka – 228 m
  • szerokość ścieżki pieszo- rowerowej – 3,2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – beton asfaltowy
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 1 szt.

9. Przebudowa DW nr 776 polegająca na budowie ścieżki pieszo – rowerowej w m. Klimontów etap IV

  • odcinek: początek odc. 110 km 1+920, koniec  odc. 110 km 2+770
  • długość odcinka – 850 m
  • szerokość ścieżki pieszo- rowerowej – 3 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa

10. Rozbudowa DW nr 964 Uście Solne – Szczurowa – Biskupice Radłowskie poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem w m. Strzelce Małe

  • odcinek: początek odc. 510 km 0+262, koniec  odc. 510 km 1+236
  • długość odcinka – 974 m
  • szerokość chodnika – 2 m
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 1 szt.
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 2 szt.

11. Przebudowa DW 964 na terenie Gminy Niepołomice w zakresie wykonania chodnika i przejścia dla pieszych

  • odcinek:
    a) początek odc. 320 km 0+570,26, koniec  odc. 320 km 0+730,90;
    b) początek odc. 320 km 2+346, koniec odc. 320 km 3+200,
    c) początek odc. 320 km 0+015, koniec odc. 320 km 0+0227;
    d) początek odc. 325 km 0+412, koniec odc. 325 km 0+464,
    e) początek odc. 380 km 2+062,20, koniec odc. 380 km 2+075
  • łączna długość odcinków – 1.711 m
  • szerokość chodnika: odcinek a – 2m dla 160 m drogi, odcinek b – 3m dla 812 m drogi, 2,5 m dla 42 m drogi, 2 m dla 415 m drogi
  • szerokość drogi dla pieszych: odcinek c – 2 m dla 212 m drogi, odcinek d – 2 m dla 57 m drogi, odcinek e – 2 m dla 13 m drogi
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa na dł. 739 m i nawierzchnia bitumiczna na dł. 812 m
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 1 szt. (w ramach odcinka d)
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 2 szt. (w ramach odcinka c i d)

12. Przebudowa DW nr 964, polegająca na budowie chodnika wraz z odwodnieniem

  • odcinek: początek odc. 050 km 1+830,80 koniec  odc. 050 km 2+386,50
  • długość odcinka – 556 m
  • szerokość drogi dla pieszych – 2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 1 szt.

13. Rozbudowa DW 781 (ul. Sobieskiego) w m. Płaza w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem

  • odcinek: początek odc. 040 km 1+541,67, koniec  odc. 040 km 2+225,43
  • długość odcinka – 683,76 m
  • szerokość chodnika –  (2,00 m – przy krawędzi jezdni; 1,50 m – odsunięty od krawędzi jezdni)
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 1 szt.
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 2 szt.

14. Budowa chodnika w ciągu DW nr 964 w m. Pawlikowice

  • odcinek:
    a) początek odc.180 km 2+772,15, koniec odc. 180 km2+783,00;
    b) początek odc. 190 km 0+000, koniec odc. 190 km 0+499,40
  • łączna długość odcinków – 580 m
  • szerokość drogi dla pieszych – 2 m
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 1 szt.
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 2 szt.

15. Przebudowa odcinka DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz w m. Zabrzeż polegająca na budowie chodników dla pieszych

  • odcinek: początek odc. 100 km 3+530, koniec  odc. 100 km 4+264,45
  • długość odcinka – 855 m
  • szerokość drogi dla pieszych – 2 m dla 685 m drogi (km 3+530 – 4+075 strona lewa i km 3+954 – 4+094 strona prawa), 3 m dla 170 m drogi (km 4+094 – 4+264 strona prawa)
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa

16. Budowa ścieżki rowerowej przy DW 975 w m. Bieśnik, Zdonia, Borowa i Paleśnica

  • odcinek: początek odc. 230 km 0+520, koniec  odc. 240 km 2+726
  • długość odcinka – 5.571 m
  • szerokość ścieżki rowerowej – 2 m
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość przejazdu dla rowerów – 2,5 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa na peronach, ścieżka rowerowa nawierzchnia asfaltowa
  • liczba przejazdów dla rowerów – 7 szt.
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 8 szt.

17. Budowa chodnika po wschodniej stronie DW nr 794 wraz z odwodnieniem w m. Cianowice

  • odcinek: początek odc. 180 km 1+917,73 koniec  odc. 190 km 0+406,7
  • długość odcinka –529,97 m
  • szerokość chodnika – 2 m
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 1 szt.
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 2 szt.

18. Rozbudowa DW 953 polegająca na budowie drogi dla pieszych w m. Grabie gm. Skawina i w m. Sosnowice gm. Brzeźnica

  • odcinek: początek odc. 030 km 1+507, koniec  odc. 030 km 1+980
  • długość odcinka – 682,9 m
  • szerokość drogi dla pieszych – 2,1 m
  • szerokość peronu przystankowego – 2,1 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2,1 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 1 szt.

19. Budowa chodnika przy DW nr 957 w m. Czarny Dunajec

  • odcinek: początek odc. 150 km 0+074, koniec  odc. 150 km 0+741,40
  • długość odcinka – 701,4 m
  • szerokość chodnika – 2 m
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 2 szt.

20. Budowa chodnika wraz z odwodnieniem, kanałem technologicznym lub odstępstwem, z oświetleniem ulicznym przy DW nr 957 w m. Stare Bystre

  • odcinek: początek odc. 150 km 4+129,37, koniec odc. 150 km 4+548,61
  • długość odcinka – 480,3 m
  • szerokość chodnika – 2 m
  • szerokość peronu przystankowego – 2 m
  • szerokość dojścia do peronów przystankowych – 2 m
  • szerokość przejścia dla pieszych – 4 m
  • rodzaj nawierzchni – kostka brukowa betonowa
  • oświetlenie – sztuczne oświetlenie przejść dla pieszych z zastosowaniem asymetrycznych lamp oświetleniowych w technologii LED
  • liczba przejść dla pieszych – 1 szt.
  • liczba peronów przystankowych wraz z dojściami do tych peronów – 1 szt.